ene laatste dag - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van carolinevanweede - WaarBenJij.nu ene laatste dag - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van carolinevanweede - WaarBenJij.nu

ene laatste dag

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg

19 Augustus 2011 | Duitsland, Berlijn

Hallo Allemaal,

Mijn ene laatste dagje in Europa, morgen vliegen we naar Libanon.
Deze week hebben we weer veel lectures gehad over de Bijbel, Maria en Jezus, EHBO en over de gehandicapten jongens die we gaan helpen. Wat ook erg intressant was was dat we spelletjes gingen doen maar op zo'n manier dat de gehandicapten alles zien, bv: we moesten over stoelen lopen met een verrekijker voor onze ogen(de verklein kant van de verrekijker) Dat was echt heel lastig! Gisteren hebben we een werkplaats opgezocht waar alleen maar gehandicaten werken was heel indrukwekkend. Daarna zijn we naar een groot huis geweest waar ongeveer 40 gehandicapten leven. We hebben met ze gezongen, gedanst en gepraat. Ze waren allemaal zo blij dat wij hun aandacht kwamen geven!
Woensdag was de verjaardag van Valerie, we hadden voor haar een liedje gemaakt en taart en 's avonds hadden we een kampvuur. Vanavond is de laatste avond hier dus we gaan voor onze gastheer en vrouw koken, ook hebben we wijn gekocht en een grote bos bloemen. Hier zijn een paar foto's van deze week.

Kus xxxx me

ps: Heb de eerste 4 weken in Libanon geen internet. Just that you know it.
pps: Als je wat wilt weten over mijn reisgenoten:http://www.libanonprojekt.de/Karawane/caravan11.html# (kijk naar 2011 zweites Halb Jahr!)

  • 24 Augustus 2011 - 20:56

    Monique:

    Car!!
    Wat super om dit allemaal te lezen en wat mis ik jou!! Ben echt blij voor je dat je het er zo naar je zin hebt! Als je dit leest, zit ik waarschijnlijk al in Australië, zo bizar... Maar ik moet je echt heeeel veel vertellen over onder andere WJD, Australië, jongens (!!), en nog veeeel meer!! Geniet lekker daar, we skypen snel, en ik mis je! Dikke kus en knuffel vanuit het nu nog koude Nederland :)

  • 05 September 2011 - 20:26

    Ilona:

    Caroline,
    Wat geweldig om dit mee te maken. je bent echt in een hele andere wereld.
    Hou me op de hoogte, heel spannend!
    xxx Ilona

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 07 Aug. 2011
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 26317

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 29 Juni 2016

Minor in Zambia

20 Augustus 2011 - 06 Juni 2012

10 maanden Libanon

Landen bezocht: