9 August 2011 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van carolinevanweede - WaarBenJij.nu 9 August 2011 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van carolinevanweede - WaarBenJij.nu

9 August 2011

Door: Caroline

09 Augustus 2011 | Duitsland, Berlijn

Vandaag was echt een hele intressante dag. Er kwam een actuur die socologie heeft gestuurd vertellen over communicatie. Het ging over een lage status (van personen) en hoge status en waar je dat aan kan herkkenen. Bijvoorbeeld als je een lage status hebt zit je de hele tijd aan je gezicht en je neemt weinig ruimte in. Als je een hoge status hebt dan neem je veel ruimte in en je domineert de ander(e). Ook hebben we gesproken hoe we het beste feedback kunnen geven aan iemand en hoe we als we feedback krijgen daarop kunnen reageren. Morgen moeten we een soort van toneelstukje spelen en het moet over jezelf gaan, maar het mag niet standaard zijn. Gelukkig zijn we in groepjes verdeeld en je kon dus samen iets verzinnen, maar er moeten wel acpecten van jezelf in zitten. Wij (Daniel en Lethitia) gaan iets doen met foto's van ons zelf en dat bewerken met raare en grappige dingen van ons zelf. Ben benieuwd hoe het wordt!

• 09 Augustus 2011 - 22:32

Mach:

Wauw car! Persoonlijke ontwikkeling, lessen over allerlei vaardigheden waar je later zoveeel aan gaat hebben. Wat super gaaf dat ze jullie dit leren, vlak voordat je als team zo'n heftige ervaring gaat meemaken! Ik ben jaloers;P Slaap lekker straks, en veel plezier morgen met de fotosessie:)!

• 10 Augustus 2011 - 17:40

Veerle:

Askim!

Leuk om alles te volgen. Hoop dat je het naar je zin heb. Foto's komen nog denk ik. Heel veel plezier. Ik mis je!
    Xxxxx