Aankomst - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van carolinevanweede - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van carolinevanweede - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg

07 Augustus 2011 | Duitsland, Berlijn

Gisteren begon mijn grote avontuur. Ik ga 10 maanden lang weg van huis om mensen die het het meest nodig hebben te helpen. Veel mensen zeiden dat ik een blog moest bij houden. Dus welkom in mijn dagboek.
Gisteren ben ik aangekomen in Holthousen het is een prachtige plek en het huis waar we de komende twee weken gaan door brengen is een soort van kasteel, heel gaaf en oud. Ik heb 10 andere reisgenoten, ze komen uit Duitsland, Engeland en Ierland. Ik slaap met twee Duitse meisjes op de kamers het is erg gezellig.
Vandaag hebben we luctuurs gehad over wat we gaan doen in Libanon, hoe ons appartement eruit ziet, wie we daar kunnen contacten en over de gehandicapten waar we mee gaan werken. Het waren dus al twee hele intresante dagen.

  • 07 Augustus 2011 - 21:13

    Hee Caro:

    Klinkt echt top! Heb me meteen aangemeldt wel elke keer wat schrijven dan he!! Zet ff een paar foto's dr bij ben benieuwd naar t kasteel :P!!

    Heel veel succes alvast en ben benieuwd naar je verhalen!

    Xx

    Roel

  • 08 Augustus 2011 - 20:54

    Maximeeeeeeeee:

    Askim<3,

    Ik wil foto's zien van die knappe Duitser! :) (FB)
    Het klinkt super leuk!
    Enn Roel, doe niet zó bekakt! :P

    XXX<3 LY

  • 09 Augustus 2011 - 10:36

    Marie:

    Lieve Car,
    Wat ben ik blij te horen dat je het zo naar je zin hebt! (: Praat je Duits met de meisjes op je kamer en lukt dat een beetje? Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht? Heeeeeel ontzettend veel plezier! En niet té bruin worden in Libanon he, dan haal ik je dus never nooit meer in ;d
    Ik hou van je,
    Kusje je zusje. (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 07 Aug. 2011
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 26311

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 29 Juni 2016

Minor in Zambia

20 Augustus 2011 - 06 Juni 2012

10 maanden Libanon

Landen bezocht: